Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

 

Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?

Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhatsz a rendelésed leadása előtt:

  • Utánvétes vásárlás
    Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát, és a szállítási díjat átvételkor, a futárnak kell kiegyenlítened.
  • Fizetés előreutalással
    A termékek ellenértékét banki előreutalás útján is rendezheted. Amennyiben szükséged van díjbekérőre kérjük a megjegyzés rovatban ezt jelezd!
    Az utaláshoz szükséges adatok:
    Kovácsné Kálnai Róza
    OTP Bank
    11773456-40274407-00000000
    Közlemény rovat: megrendelésszám

 

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A rendelés beérkezésétől számított 2-14 munkanapon belül a termékek kiszállításra kerülnek. A kiszállítás Magyarország egész területén munkanapon történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mailben tájékoztatunk, később a futárszolgálat SMS-ben jelzi a csomag érkezését.

 

Szállítási módok

  • MPL futárszolgálat
    Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. A világ bármely szegletébe, gyorsan, kényelmesen, megfelelő áron, az egyedi igényeknek is megfelelve kínál futárszolgáltatást.
  •  

Kiszállítás díja

  • MPL futárszolgálat előreutalással: 1280.- Ft
  • MPL futárszolgálat utánvéttel: 1590.-Ft
  • Ajánlott,elsőbbségi levél: 685.- Ft

 

 

Szállítás menete

  1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 14 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
  2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
  3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt.
  4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. A kézbesítésről az MPL SMS-ben értesít.

 

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy a futárszolgálat a következő munkanapon megkísérli újra kézbesíteni a csomagot. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. MPL szállítási mód esetén a csomag a helyi postán 10 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták). Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

 

Néhány hasznos tanács

Figyelj arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan add meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

 

Keresés